Aşık bir insanın gözlerini açmak mümkün değildir...






Bir aylık macera 50 küsur yıllık hayat hikayeleri sona erdi ve ben artık kahramanlar ile vedalaştım. 

Kayıp Kızın Hikayesi kızların 30 lu yaşları ile başlıyor (yani aslında kızlar dememem gerekli yetişkin çocuk sahibi kadınlara ama onları 6 yaşında tanıyınca böyle oluyor) ve 60 lı yaşları ile bitiyor. İlk kitap Lila'nın oğlu Rino Lenü'yü arayarak annesinin kayıp olduğunu söylemesi ile başlıyordu son sayfalar yine bu olaya ayrılıyor, yani Lila kayıp esrarengiz bir şekilde yok olmayı başarmış. 

Aradaki yıllarda evlenmelere , boşanmalara ölümlere tanıklık ederek ve yine kafamda bir çok soru ile okudum. Bizim kızlar artık olgun birer kadın olsa da yaşadıkları devir için çılgınca şeyler yapmaya , yasaklarla mücadeleye , sık sık konfor alanlarının dışına çıkmaya devam ediyorlar birbirlerine destek olmaya da. Hatta aynı apartmanda eski köhne mahallelerinde yeni bir yaşam kurarken eski hayatlarından kopmuyorlar. Yaşadıkları o korkunç olaya kadar geçen 4 yıl kötü sayılmayabilir , hatta yeniden eğlendiklerini bile söyleyebilirim. Ama bir gün öyle bir olay oluyor ki bütün hayatlar alt üst oluyor bir anda...

Bu gerçek arkadaşlık mıydı , eskiye duyulan güven mi yoksa güç gösterisi mi tam olarak çözemeden okudum yaklaşık 2.000 sayfayı. Ama iyi ki okudum. 





Modern Edebiyat sevenlerin okuduğunda çok keyif alacağını düşündüğüm bir seri
Ben çok sevdim.

Sevgiler
Sevim

Napoli fotoğrafı milliyet.com.tr den alındır.

Seriye tümüyle göz atmak için

8 Yorumlar

  1. amanin kimsenin yaşamı alt üst olmasııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya altı daha güzelse diye bir laf var ya :)

      Sil
  2. Aşk nasıl bir şey dedirtiyor, kendisi ile ile ilgili her sözü okuyunca:) Güzel bir seri:)

    YanıtlaSil
  3. Bu seriyi okurken aklıma sen geleceksin :-)

    YanıtlaSil
  4. Baya uzun bir seriymiş seri kitapları okuyacak kadar kendimde o enerjiyi bulamıyorum maalesef.. keşke beni baştan sonra saracak böyle güzel seri kitaplarım olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlayınca akıyor bazı seriler bence buna bir başlayn sadece 1, yi alarak

      Sil