Bir insana zorla bir şey verilemez...



Kısa bir süre önce Hayat Yollarında isimli kitapla tanıştım Panait İstrati ile. Aslında ismini en çok duyduğum kitabıydı Mihail. Çok vakit geçirmeden okudum bu çok özel eseri de. Benden önce okuyup sosyal medya hesaplarında paylaşan ve bu sayede kopya çekmiş olduğum kitap dostlarım Tayfun ve Derya 'ya da çok teşekkür ediyorum.





İbrail'de çamaşırcı annesinin kazancıyla yaşayan Adrien, çevresindekilerden farklıdır. Tüm çevresi çalışmak yemek içmek evlenip çocuk sahibi olmayı amaç edinmişken onun amaçları farklıdır ; okumak gezmek ve iyi bir dost. Kader karşısına aynı gün iki dost birden çıkartır. Mihail ve Petrof. 

İşte bu kısa ama derin roman bu üç gencin bazen birlikte bezen ikişerli konuşmalarını içeriyor daha çok. Arkadaşlık, dostluk, dış görünüşler üzerine olan fikirlerinizi sorgulatacak, pek çok cümleyi iki yada daha fazla sayıda okumanıza sebep olacak bir eser.

Yazarla gerçekten tanışmanız gerekli diye düşünüyorum

Sevgiler
Sevim

17 Yorumlar

  1. Teşekkürler Sevimciğim. Birgün benim kitabımı da alıp yorumlarsan beni çok çok mutlu edersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bunlarin çoğu e kitap bitince sipariş vereceğim aklımdasın:))))

      Sil
  2. hımms sevdin sen bu yazarı, bu da güzelmiş belli :) akdeniz adlı kitabını okuduydum güzeldi ama unuttum :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba pek çok cümleyi yeniden okumak bazen aradığım özellik yorumunuz okuma isteği oluşturdu sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Leylak Dalı'nda yorumlardan geldim bloguna, gezeceğim uzun uzun..Benimkine de beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Eskilerden bir kitap sandım ama değilmiş. İçerik hoşuma gitti, mola vermeden okunacak çerezlik kitaplardan olsa gerek:) Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanı çok eskisi de var ama yeni baskısı da mevcut

      Sil
  6. Hiç duymamıştım bu kitabı. Peki bu kitabı 12 yaşındaki oğluma alsam uygun mu sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek sanmam Lerzan Hanım. Biraz daha büyüsün bence ama siz kendinize hediye alın:)

      Sil
  7. Ne yazarı ne kitabı daha önce duydum, güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı ben de yeni tanıdım ve çok sevdim

      Sil