Kimin hayatında yanlış yaşanmış bir aşk yoktu ki ?





5.5 yıl önce blogumu ilk açtığım zamanlarda okumuş ve yazmıştım Aziz Bey Hadisesi'ni. Ama o zamanlar takipçi sayım 0 (SIFIR) olduğu sevgili Deep beni keşfetmediği için kimse okumamıştı. Ben de podcast yapmaya başlayınca en sevdiğim yazarlardan biri olan Ayfer Tunç'un bu şahaserini anlattım.
instagram hesabında yayınlıyorum ama sosyal medya hesaplarını bilmediğim blog arkadaşlarım için buradan da paylaşayım. Dinlemek isteyenleri bekliyorum. 


13 Yorumlar

  1. Sevimciğim tıkladım ama error veriyor. 🤚

    YanıtlaSil
  2. Gidip İnstada dinledim çok da beğendim. Tebrikler canım, yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim sizlerin fikri çok önemli benim için

      Sil
  3. Emeğine sağlık, kitabı bilmiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı okumadiysan muhteşem bır tanışma kitabı olabilir

      Sil
  4. :) Bende geçen ay aldım, öyle heyecanlıyım ki Ayfer Tunç için bir başlayıp tüm kitaplarını okuyacağım sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Geçen ay okudum bu kitabı. Ayfer Tunç'un kalemini bayağı bi sevdim ben.

    YanıtlaSil
  6. Kitap okunmayı bekliyor ama henüz fırsatım olmadı. Sesli yorumlarınız ayrı bir keyifli, bunu da dinlemeye gidiyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  7. ayfer tunç en sevdiğim ama bunu halen okumadım :)

    YanıtlaSil
  8. Ayfer Tunç 'un ayrı bir yeri var bende. Ne yazsa okurum dediklerimden. Bu kitabı da okunacaklar arasında. Eminim çok güzeldir yine ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okuyun kesinlikle çok seveceksiniz

      Sil
  9. Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi okuma listemde. En merak ettiğim kitaplardan biri.

    YanıtlaSil