Kendi başımıza gelenlere gülemeyeceksek neye gülecektik ki?





Geçtiğimiz Şubat ve Mart ayında Netflix izleyicilerinin tümü bu diziden bahsediyordu. Muhteşem bir mini dizi gelmiş mutlaka izle diyordu herkes birbirine. Çok sevgili arkadaşlarım Derya & Derya kuzenler de bana aynı tavsiyede bulundu. 'Sevim izlemelisin' Biraz araştırınca Gözlerinin Ardında dizisinin kitap uyarlaması olduğunu öğrendim ve her zaman yaptığım gibi kitap/ film arasında ilk tercihimi kitaptan yana kullandım. 

Louise aldatılmış, boşanmış, tek başına ayakta kalmaya çalışan bir annedir. Bir gece hiç yapmadığı bir şey yapar barda o çekici adamla öpüşür ve ertesi günü öğrenir ki o bardaki adam çalıştığı kliniğe yeni başlayan psikiyatr David Martin'dir.  Louise' in patronudur ve dünyalar güzeli bir kadın  ile evlidir. Bardaki öpüşmeyi unutmaya çalışmaktadır oğlunu okula bırakmış telaşla evine dönerken bir kadın ile çarpışır, yere düşen kadını kaldırdığında kadının David'in karısı olduğunu görür. Adele öyle tatlı öyle sıcaktır ve öylesine yalnızdır ki, Louise onunla arkadaş olmaktan alıkoyamaz kendini. Bu arkadaşlık sayesinde evliliklerinin garip / karanlık yönlerini görür ve her gün yüz yüze baktığı David'e de aşık olmaktan alıkoyamaz kendisi Louise.




Bu kadar anlatınca sıradan bir aşk hikayesi diye içinizden geçirmiş olabilirsiniz ama yanılıyorunuz. Psikolojik gerilim ve paranormal bir hikaye Gözlerinin Ardında, tüm yorumlarda yazdığı gibi sonunu tahmin etmeniz  pek mümkün değil. Okurken kafamda bir sürü son buldum, bir sürü cinayet işledim :) Ama son sayfaya geldiğimde sonun tahmin edilememenin verdiği keyif muhteşemdi.

Ben tabi ki kitabı okuyun derim önce ama okumakta zorlanan arkadaşların en azından diziyi izleyerek bir kaç saat gerçek dünyadan uzaklaşın.

Sevgiler,
Sevim  

Not: Diziye ait görsel Googledan alıntıdır.

29 Yorumlar

  1. yaaaa çok tatlı ve çok merak ettimm.. bu ara böyle bhir kitap bana iyi gelecek. Alayım bari..teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  2. Ben kitabı olduğunu bilmeden diziyi izlemiştim. Hiç fena değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da diziyi izleyenler tavsiye etti ama her zaman önce kitap ben de

      Sil
  3. Kitap film sarmıyor hiç bu ara, parklar denizler açılsa da gitsek diyorum sadece:)

    YanıtlaSil
  4. Gerginlik hissi verecek bir dizi olarak algıladım ama kesinlikle izleyeceğim, merak ettim :-) Teşekkür öneri için.

    YanıtlaSil
  5. Hımm izleyelim bakalım. İyi okuyamıyorum bu aralar, o yüzden kitap kuyruğu biraz uzun. Önce diziyi izlemek kolay geldi şimdi bana 🤭

    YanıtlaSil
  6. Diziyi görmüştüm ama hiç cazip gelmemişti bana, yazınızı okuyunca kitap olabilir diye düşündüm bakalım bakalım:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paranormal olaylari seviyorsaniz ilginizi çekecektir. Okursaniz yorumunuzu bekliyorum

      Sil
  7. Çok meraklandım şu an, mutlaka bir şans vermek isterim kitaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kitap tarafindayim ama seciyorsaniz dizi de olur

      Sil
  8. Klişelerin cok dişi emin ol :)

    YanıtlaSil
  9. dizisi fena değildi, romanı daha iyidir tabii, buna benzer dizi olarak bir de tell me your secrets var, bir de the undoing :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapta herkesi kendim hayal ettigim icin daha cok seviyorim

      Sil
  10. Yorumun merak uyandırdı, psikolojik gerilim ilgimi çekiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok tavsiye almıştım bu tarza bayilmasam da ilgiyle okudum

      Sil
  11. Senin tavsiyenle birkaç bölüm izledim Sevimciğim. Güzeldi, tamamlayacağım inşallah. Selamlar. Hayırlı kandiller 🙏🙂🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Musait oldukca izlersin anneler gunun kutlu olsun bu arada

      Sil
  12. İlk bölümü izledim, sizinde dediğiniz gibi sıradan bir aşk üçgeni gibi geldi. Bıraktım. Dizilerin başlangıcı önemli oluyor bu nedenle. Ama sonu tahmin edeceğimiz gibi değil diyorsunuz, devamına bakayım ,merak ettim. Kitabını okuma şansım yok hemen çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok üçlü ask var evet ama konu bu ask değil Paranormal olaylar

      Sil
  13. süper bir konu bayıldım, hemen listeme ekliyorum, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukca degisik bir konu ben cok sevmememe ragmen boyle olaylari cok ilgiyle okudum

      Sil
  14. Dediğin gibi herkes diziyi izledi ve çok beğendi. Ben de izlemeden yana kullanacağım tercihimi.

    YanıtlaSil
  15. O Derya ben değilim itiraf ediyorum ☺️. İzlemedim ama sanırım ben de kitabı tercih ederdim.

    YanıtlaSil