Ne kadar çabalarsak çabalayalım, ne kadar istersek isteyelim... bazı hikayelerin mutlu sonu yoktur...



İyi ki tanıştım Jodi Picolut ile, üst üste okuyorum , şu sıcak yaz günlerinde böyle iyi  kurgular okumak beni çok mutlu ediyor gerçekten. Ellili yaşlardaki yazar aslında avukat . Son dokuz romanı New York Times en çok satanlarda bir numarada yer almış bir yazar Picoult. Sanırım yine ülkemizde pek tanınmıyor. Kitaplar yeniden basıldığında umarım çok daha okunur. 

Yazardan sectiğim ikinci kitap Ayrılık Vakti ;  Çok detaylı olmasa da sizi meraklandırmak için biraz konusundan bahsedeyim. 



Jenna ; büyük annesi ile yaşayan on üç yaşında bir ergendir. Ve o üç yaşındayken bir anda ortadan  kaybolan annesi Alice'i bulmaya kararlıdır. Annesi ve babası fillerin serbestçe dolaştığı bir hayvan bakım çiftliği işletmekteyken bir takım olaylar yaşanmış, çiftlikteki filler bir bakıcıyı ezerek öldürmüş, hastanelik olan  Alice  bir anda yok olmuş babası ise akıl hastanesine kaldırılmıştır. Jenna ; annesi ölse bunu hissedeceğini düşündüğü için kayıpları bulmakta iddialı bir medyum olan Serenity ve annesini hayattayken son kez gören dedektif Virgil'den yardım ister.

Son derece sıradan gibi gözüken konuyu bu kadar ustalıkla kurgulamak, ve muhteşem bir sonla bitirmek ve bu arada filler ile ilgili çok güzel bilgiler edinmek...

Bence hangi kitabı olursa olsun Picoult mutlaka okuyun.

Sevgiler, 
Sevim

11 Yorumlar

  1. Bu kitabı ben de bloğumda paylaşmıştım.Yazarın beğenerek okuduğum kitaplardan birisiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en beğenileni taş kağıt makas mış aslında

      Sil
  2. Gizemli bir esermiş, akıcı olduğunu tahmin ediyorum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz için özellikle çok keyifle okunacak bir yazar

      Sil
  3. sevdin sen bu yazarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iki tane daha kitabını aldım birini bu ay birini eylülde okuyacağım

      Sil
  4. Ben de Ağustosta kız kardeşim okuyacağım eylül de cam çocuk plan yaptm

    YanıtlaSil
  5. sanırım önemli olan konudan çok yazarın hissettiklerini aktarabilmesi
    sizi izlemeye alıyorum

    YanıtlaSil
  6. duyguları net akratan bir yazarmış bende yeni tanıdım ama sevdim

    YanıtlaSil