Ah Bu Listeler


Şimdi ben öyle acayip bir meydan okuyucu değilim  , ara ara ses çıkartıyorum çünkü bazı maddelerde susmam imkansız mutlaka konuşmalıyım diyorum, mahalleliye fikrimi beyan etmeliyim. Bu gün 10 maddelik kafamıza göre liste yapıyormuşuz ayy hangi konuda yapsam o kadar çok listem var ki, okunacak kitaplar, gidilecek oyunlar, gezilecek yerler, denenecek aktiviteler, sevdiğim yemekler, yakışıklı erkekler, güzel kadınlae say say bitmez ki onar maddelik on liste olur valla düşünsem :)

Neyse ben madem yay burcuyum iflah olmaz gezme meraklısıyım, gezme konusuna dair bir liste yapayım dedim bazısına bir kere gördüm ama yetmez ölmeden bir daha gitmeliyim diyorum bazısı ise ölmeden önce görülmesi gerekenler listemde 

Başlıyorum saymaya


1- Paris ; 2015 Mayıs'ta gittim dört gün kaldım ama yetmedi bir on dört gün daha gitmek istiyorum. On dört te yetmez bana biliyorum. Çok güzel şehir çok PS: Aşıklar şehri olduğu yalan bunu bilin :)

2- Stockholm; Hep diyorum ben yaz insanıyım, karla kışla işim olmaz diye ama bu soğuk memleketi görmek çok istiyorum. Kalın giyinir gezerim naapalım diyorum. Şu renkli renkli evlerin önünde benim de bir fotoğrafım olmasın mı ama

3- Londra ; İşte benim yaz ruhuma ters bir şehir daha , gri puslu, ama London Eye ve Big Ben 'i de bir dünya gözüyle göresim var , hem belki sokaklarda Sherlock ile karşılaşırım

4- Marakeş ;  Beni tanıyan herkesin tam sana göre mutlaka görmelisin dediği baharat kokulu şehir, gidip o oryantalistik havayı solumam lazım

5-Havana; O tarihi arabalar ve sokaklar , deniz kokusu ve herkesin eşit olduğu bir halk.. Beni çağıran yerlerden biri işte

6- Kudüs ;Bütün dinlerin ortak noktası Sanırım dünya din tarihinin  beşiği. Giden herkes harika dedi, hayallerimdeki şehirlerden

7-Kahtmandu ;Düşünün şimdi turunucu kıyafetimle bağdaş kurmuş oturuyorum ve ımmmhh diyip gözlerimi kapıyorum ayyy ne keyifli olurdu ya

8- Lizbon; Sırf Fado dinlemek için bile olsa gitmek istiyorum Portekizin bu güzek şehrine

9-Cartegena ;Karayiplerin kıyısında belki bir korsanla tanışır gemisine atlar gezerim ömür boyu. Marquez'in ülkesi burası büyülüdür bence :)

10-Johannesburg; Bütün aşılarımı olup gidebilirim , sokaklarda tek başıma gezmeye korkabilirim ama olsun

Umarım hepsini gezecek kadar vaktim ve param olur :)

Sevgiler


45 Yorumlar

  1. Duraklarını beğendim. İnşallah bu güzel yerlerine hepsini gider görürsün canım.

    YanıtlaSil
  2. Marakeş ve Havana benim de merak ettiklerimden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kısmet belli mi olur belki birlikte gideriz

      Sil
  3. Harika yerler. Umarım bende gidip görebilirim. Ben sadece Italya yi görsem bana yeter :))
    Tüm isteklerinin gerçek olmasını yürekten dilerim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Italya da 10 şehir gördüm o yeterli şimdilik

      Sil
  4. Ne güzel yazmışsın ya. Ne eğlenceli olmuş. Bu şekilde daha fazla yaz bence 😉

    YanıtlaSil
  5. Haha ne çok şey var demi kafamizda

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ve keyifli bir liste olmuş 😊 dilerim hepsi gerçek olur sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  7. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  8. Ayy hadi inşallah görmediklerini gör, gördüklerini tekrar tekrar gör :)
    Buraya yazdın ya, gerçek olur belki :)
    Benim de görmek istediğim yerler var listende, ama Yay değilim, senin gibi cesaretim hiç yok, sadece istiyor ve fotoğraflarla geziyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah hepsini görelim yaaa ne güzel olur

      Sil
  9. Ne kadar güzel bir liste olmuş, okurken ben de gidip görebilir miyim acaba diye düşündüm :))

    YanıtlaSil
  10. gitmedim ama havanaya sempatim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kübanın değişik bir cazibesi var sanki

      Sil
  11. Yerinde duramayan, durmak istemeyen birini okuyoruz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya 40 lı yaşlarda bile böyleyim ay inşallah değişmem

      Sil
  12. Umarım hepsini görecek vaktin de-paran da olur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek hayalim, elimiz ayağımız tutsun bütçemiz el versin de gezelim

      Sil
  13. En güzel şey gezmek bence:)

    Kudüs'e bir arkadaşım gitti yakınlarda. Hayran kalmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya her giden muhteşem dedi, çok merak ediyorum

      Sil
  14. ha haaa işallah hepsine gidersin ama bıcırıklarını da götür yaa :) en çok lizbon ilgimi çektiii :) pessoa var ordaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kucağımda kedi londrada yürüyorum :))))))))) içeri alırlar kız

      Sil
  15. ayy inşallah gezersin ben de dünyayı görmeyi çok istiyorum..ama en merak ettiğim yer Atina...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atina yakın olması sebebiyle daha kolay gidilebilir sanki ya, bir de belki fiyatlar daha ucuzdur ( bak gaza getiriyorum seni)

      Sil
  16. dilerim her birine gidebilirsin.bazılarını bende merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  17. Umarım hayalini kurduğunuz tüm güzellikleri görürsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de unuyorum, yoksa yaşamanın ne anlamı var ki bir şeyler ummayacak onun için çaba harcamayacaksam

      Sil
  18. İnşallah en kısa zamanda hepsini görürsün. Ben 1 ay sonra Paris'teyim inşallah🙏

    YanıtlaSil
  19. Liste pek güzelmiş. Gitmeli gezmeli. Çok gezmeli hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hayatın en keyifli anları bilmediğin bir şehrin sokaklarında gezmek

      Sil
  20. Ben de dünyayı gezmek görmek, farklı yerlerde farklı kültürlerde uyanmak onları tanımak istiyorum. Ama şimdilik sadece istiyorum::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne yazık ki ciddi bütçe meselesi tabi bunlar

      Sil
  21. Yalnızlık başa bela dostlar;
    Gidelim, gelelim,
    Hal hatır soralım arkadaşlar;
    Gönlümüzü şad edelim.(İletişim güzeldir)

    YanıtlaSil
  22. Gez tabi, fıstık gibi yerler yazmışsın. Evrene mesacı yolladım anacım, sen de havalara bak, belki bi leylek filan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh işte ben şimdi saldım evrene dooru :) piyango çıktı mı tamamdır

      Sil
  23. Güzel bir liste hazırlamışsın. Ben sürekli bir yerlere gitmek istiyorum. Venedik'i görmek istiyorum. Hollanda'yı çok merak ediyorum. İngiltere'ye gitmeliyim bir gün. Hatta okyanus ötesine gitmeliyim. Tabii paranın gözü kör olsun. Bir gün dolar zengini olursam tabiisi hep gezicem :)

    YanıtlaSil