Efsane


Tamamen tesadüftü Kırmızı Zaman kitabını almak benim için aklımda Beş Sevim Apartmanı vardı. Ama kader belki de beni bu kitaba çekti ve büyüledi. Evet tek kelime ile büyülendim. İlk okuduğum Mine Söğüt romanı oldu ama asla sonuncusu olmayacak




Anlatmaya çalışsam anlatabileceğim bir öykü değil... Bir hayli farklı, çekici... 

Hüsran'dan Halat'a Botan'dan Zaman dayıya... Geçmişten geleceğe İstanbul'un sırları, Haliç'in surları, yeraltı dehlizleri... Hem çok gerçek hem çok masal... Her bölüm aralarında bir kelime üzerinden yapılan açıklamalar ise büyüleyici

2004 yılında yayınlanmış bir roman Kırmızı Zaman . Mine Söğüt ise henüz ellisinde bence hem çok genç hem çok olgun bir yazar, gazeteci... Şimdiye kadar benim gibi yapıp tanışmadıysanız mutlaka tanışın bir romanıyla eminim çok seveceksiniz.. 

Altını çizdiğim o kadar o kadar çok şey var ki hangisini yazsam bilemedim. Gözüm kapalı seçtim bir tanesini... 

**Yalan hayatı katlanılır kılandır. **

Sevgiler 
Sevim

1 Yorumlar