Katil Kim ? 


Bir Pazar günüydü. İnci ile kitap sohbeti yaparken Cenk Çalışır'ı daha önce okuyup okumadığımı sordu. Okumamıştım. Hemen tavsiye listeme ekledim Zehr-i Katil'i 
1ay kadar bir zaman geçmişken o sohbetin üzerinden şimdi kapattım romanın kapağını. 

Uzun yıllardır Bursa'da yaşatan biri olduğu için roman da Bursa'da geçiyor. Şehrimin sokaklarında dolaşarak, romanın geçtiği caddeleri, karakolu, sanayi bölgesini gözümde canlandırarak  okumak çok keyifli oldu



260 sayfalık bir roman Zehr-i Katil.. ve çok kolay okunabiliyor. Betimlemeler çok açık, süslemek için günlük dilde kullanılmayan hiç bir fazla kelimeye yer verilmemiş ki bu en sevdiğim şey benim. Su gibi okunabilen bir cinayet romanu.

Roman bir karakolda başlıyor, bir  sorgulamada...  İlk sayfalarda kim ölmüş bilmeden okuyorsunuz ama kısa bir süre sonra ölenin zengin iş adamı Kenan olduğunu öğreniyoruz. Zanlılar ise Kenan'ın 15 yıllık karısı Berna  ve adamın 2 yıllık sevgilisi Nazan...

Komiser önce bu iki kadını ayrı ayrı sorguluyor, yaptıkları hareketlerden, olayları anlatış biçimlerine kadar katil hangisi sorusuna cevap arıyor. Ve bir  haftalık arayışı bir ziyaretçi ile son buluyor

İlk defa okuduğum bu kalemi sevdim ben . Karakter tahlilleri, aşkın gücü, insan hayatının derinlerindeki sancılar, acılar çok güEl bir dille anlatılmış....

Okumaya değer bir roman ortaya çıkmış...

Sevgiler

Sevim.

0 Yorumlar