O - Hakkari'de Bir Mevsim


Kendimi iyi bir okuyucu olarak adlandırsam da, bazen  en önemli eserleri gözden kaçırıyorum. İsmini hep bildiğim ama hep ertelediğim okuyunca da 'Ahh nasıl bu kadar geç kaldım ' dediğim harikulade bir roman, bir şiir, bir destan bir manzume Hakkari'de Bir Mevsim. 42 yaşını doldurmuş bir dev...







Kırk iki yıl önce yazılmış, yasaklanmış, olay olmuş bir eser. Adından belli zaten konusu 'Hak' kentinde bir kış mevsimi... Ne desem eksik, ne desem yarım kalacak. Kelimeler kifayetsiz tam olarak tanımı bu eserin o yüzden sadece okuyun diyebilirim ben size.. Daha fazla sözüm yok bu muhteşem eser için
 Ölmeden önce mutlaka okuyun, biraz ağlayın 

Sevgiler,
Sevim

31 Yorumlar

  1. Bu kitap listemde ama henüz almadım. İnşallah 2020'de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplığında mutlaka bulunmalı Beydacım

      Sil
  2. Bu nasıl anlatım. Acayip merak ettim kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun zaman aynı şeyleri hissedeceksin esitsizlik bu kadar mı guzel anlatilir

      Sil
  3. Benim de listemde olan bir kitap ama henüz okuma fırsatım olmadı. Yazınızı okuyunca hemen okumak istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem bence ben geç kalmışım okumaya sen benim kafdar bekleme

      Sil
  4. İtiraf etmeliyim ki, ben duymamışım hiç.. Listeme aldım hemen🤗

    YanıtlaSil
  5. evet eveeet. filmini de kaçırmaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Aklımda olsun, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. Yazarla tanışma kitabım. O günden beri on kitabını okudum Ferit Edgü'nün ve okumaya devam ediyorum. İçlerinde en etkileyicisi kesinlikle buydu.

    YanıtlaSil
  8. Çok merak ettim..senden sonra kitap yurdundayım ...

    YanıtlaSil
  9. Un ufak olacağız galiba okurken Sevim, teşekkürler🌷

    YanıtlaSil
  10. Çok merak ettim bu kitabı. Mutlaka okumalıyım

    YanıtlaSil
  11. Senin çok etkilediğin böyle kitapları bende not alıyorum. Seni etkilediyse baya iyi bir kitap demektir👍

    YanıtlaSil
  12. Yazar hakkında çok bilgim yoktu doğrusu, bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk Edebiyatı için çok değerli bir isim

      Sil
  13. Turk edebiyatinda ilk seçeceğin kitap olsun Ilkaycim

    YanıtlaSil