İçimizden Biri - Kaan Sekban


Beni tanıyan pek çok kişi bilir ki stand-up çok seven biri değilim çünkü ülkemizde 2 saatlik showların yarısı siyasi hiciv kalanı ise cinsellik üzerine espriler, küfür yada başka ünlülerin taklidi şeklinde geçiyor. Sadece bunlara gülebilirmişiz, hayatımızda bize kahkaha attıracak başka bir şeyimiz yok gibi. Böyle olunca da aynı siyasi görüşte olsam bile sahnede sürekli siyaset olması, yada her cümlenin başında veya sonunda küfür olması beni gülümsetmiyor. 

Son yıllarda instagram ve youtube sayesinde genç yüzler daha güncel konularda, daha hayatın içinden olaylarla ilişkin videolar paylaşmaya başladılar ve ben bunlara daha çok gülmeye başladım. Bu grubun içinde en az genç :) ama en komik olanı bence Kaan Sekban...





Kendisi ile uzun yıllar meslektaş olmamızdan kaynaklı da olabilir ,  onun sosyal medya videolarındaki yönetici tiplemesi (son yöneticime  benzetiyor  da olabilirim) beni çok güldürmeye başlamıştı, whatsapp gruplarında onun video linkleri sürekli gidip geliyordu.

Stand-up showu için Bursa'ya pek çok defa gelse de ben ilk defa akşam izledim kendisini sahne de . Ve son yıllarda hiç gülmediğim kadar güldüm, yanakların acıyana, gizli olan karın kaslarım !!  :)) ağrıyana kadar güldüm. Çünkü ilk bölümde anlattıkları bire bir gerçekler, tüm çalışanların yaşadığı tecrübeler. İster mavi yaka, ister beyaz yaka olsun her çalışanın her gün karşılaştığı zorluklar. Sahnede içimizden birini görmek bütün salona çok iyi geldi. İkinci bölümde ise kurumsal iş hayatından ayrıldıktan sonra yaşadıkları ve ailesi ile ilgili anıları vardı. 

Dün gecenin en güzel kısmı ise ilk bölümün sonuna doğru gerçekleşen canlı telefon bağlantısıydı. Biletix ; Yılın Bileti Ödül Töreninde En İyi Stand Up Sanatçısı Ödülü almıştı ve bunu Bursa'da sahnede öğrendi Kaan Sekban. Ve ödülü
Mobinge uğrayan çalışanların tamamına
Bir sosyal medya hesabını beğendiği için işten çıkartılan Koton Çalışanlarına
İflas gerekçesiyle maaşı ödenmeyen Bimex çalışanlarına
Doğa Koleji öğretmenlerine ve
Son 3 gündür insan onuruna yakışmayacak şekilde işten çıkartılan Yapı Kredi  Operasyon Merkezi çalışanları adına alıyorum 
deyince 1200 1300 kişiden kopan alkış bence gecenin en güzel alkışıydı
Kaan Sekban sahnede ağladı seyirciler onun mutluluğuna koltuklarında ağladı. Gerçekten içimizden biri çıkmış sahnede ben sizin yanınızdayım diyordu, korkmadan.

Bence tek ihtiyacımız olan şey bu destek olabilmek, birlikte ağlayıp , birlikte gülebilmek..

Kendi adıma bu harika gece için Kaan Sekban'a çok teşekkür ediyorum. İyi ki istifa etmişsin ve iyi ki kendin için doğru olan yolu bulmuşsun

Sevgiler
Sevim

32 Yorumlar

  1. duymamıştım Kaan Sekban ismini bundan sonra algım açık olacak , teşekkürler paylaşım için. İşçilerin ses vermesi, sesini duyurması şart haline geldi de geçiyor ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz yakalar özellikle de bankacılar çok sever kendisini, aynen öyle birilerinin ses çıkartması çok iyi geliyor

      Sil
  2. Kaan Sekban bana neden bilmem itici geliyor ama söylemlerinin içeriğinin ve etkisinin, başarısının farkındayım. Bir gösterisine gidip önyargımı kırmam gerek:)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok gülüyorum Kaan Sekban'a gitmek lazım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yönetici tiplemesi efsane bence ya feci gerçek

      Sil
  4. Vavvv ne iyi yapmışsın da gitmişsin👍
    Ne kadar keyif aldığınızı tahmin edebiliyorum😊

    YanıtlaSil
  5. Kitabını okudum ama gösterisini izlemedim. Denk gelirse izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. İsmini çok duydum ama kendisi hakkında hiç bilgim yoktu. Merak ettim şimdi. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram çok etkin kullanıyor takip edebilirisn

      Sil
  7. Hiç duymamıştım bu ismi. Stand-up olayını ben de sevmem. Belki de bu yüzden hiç dikkatimi çekmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stand-up maalesef birbirinin kopyası oldu artık bizde, dünyada nasıl bilemem tabi de bizde hep aynı hep aynı

      Sil
  8. Özellikle fazla mesai ücretlerini gündeme getirmesiyle tanıştım kendisiyle... Ve ben de bayılıyorum bu adama o sebeple
    İyi ki gitmişsin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla mesai ve yemek ücretleri konusunda çok yorum yaptı ve etkili oldu bence de

      Sil
  9. duymadıydım bakarım yutupta saoool gülmek en güzel şeeyy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen duymadın ???? inammam... instagranı aç azıcık eski videolarına bak ve güL DEEP

      Sil
  10. Duymamıştım ben. Paylaşımdan sonra merak ettim , izleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  11. Şu ana kadar Kaan Sekban'ı hiç duymamıştım. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Ben de takipçisiyim ve beğenerek izliyorum bir Beyaz Yakalı olarak :)). Güldürü kalitesi yorumunda çok haklısın, seninle aynı fikirdeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya artık küfür içeren komiklik denen şeyden nefret eder hale geldim Mehmet

      Sil
  13. Şimdi tanıdım ve çok ilgimi çekti Kaan Sekban

    YanıtlaSil
  14. Herkes senin gibi övgüyle söz ediyor kendisinden. Farklı bir tarz geliştirdi. Helal olsun 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem ihtiyacımız var buna, küfür etmek komik değil ki...

      Sil
  15. Sayende bende tanımışoldum kendisini,yolu açık olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Bu ismi daha önce duymamıştım ama senin övgü dolu yorumundan sonra takibe aldım.

    YanıtlaSil