Bütün harika şeyler biz onların farkında olmadığımız zamanlarda mı meydana geliyor?


Yeni yazar tanımaya çok da açık olmayan benim gibi biri için 'iyi ki tanıştım' dediğim yazarlardan oldu Jodi Picoult. Amerikan Edebiyatını sevmesem de , çok keyifle okuduğum her sayfasını şimdi ne olacak diye çevirdiğim kitapların yazarı. Okuduğum üçüncü kitap Kız Kardeşim İçin... 





Yine bir aile, yine aile için hesaplaşmalar, konuşmalar ve yine mahkeme salonları. Aynı tarz gibi gözükse de efsane bir konu ve efsane diyaloglar ile dolu dört yüz küsur sayfa.

iki çocuklu Sara ve  Brain çiftinin kızları Kate 'e iki yaşındayken  lösemi teşhisi konulup, aileden hiç kimse donör olmak için yeterli olmayınca aile doku uyuma sahip başka bir çocuk sahibi olmaya karar verir, ve Anna dünyaya gelir. Anna on üç yaşına gelene kadar ablasının sağlığı için her şeyi yapar ama bir gün bu olanlara dur der ve bir avukat tutar kendisine. Kendi sağlığı ile ilgili kararları artık ebeveynlerinin değil kendisini alabilmesi için dava açar.

Avukat Campbell, mahkemenin atadığı vasisi Julia aile bütün bireylerinin her bölümde kendini anlattığı tek kelime ile harikulade bir roman

Ülkemizde hiç tanınmayan bu yazar ile mutlaka tanışın. Kız Kardeşim İçin romanın ayrıca filmi de varmış ilk fırsatta okuyacağım

Bu da filmin fragmanı 





Not: Filmi şimdi izledim, farklı bir uyarlama olmuş ,sonu ise tamamen farklı  kitap çok daha güzel , o yüzden bence siz kitabı okuyun

Sevgiler
Sevim

14 Yorumlar

  1. filminde ağladın mıııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hatta çok kızdım sonunu niye kitap gibi yapmamışlar diye kitapta çok ağladım çünkü

      Sil
  2. O kadar çok okumadığım kitap, bilmediğim yazar var ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizli kalmış yazarları bulmak çok keyifli

      Sil
  3. Kitabı okumadım ama ilginç bir konu, filmi de merak ettim kızdırmış sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okuma şansınız olursa biter bitmez zaten filmi de merak edeceksiniz aradaki farkı görünce anlarsınız gercekten

      Sil
  4. Filmlerde kitaptan bağımsız kafalarına göre iş yapıyorlar zaten.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler güzel tanıtım için :)

    YanıtlaSil
  6. Filmin sonunun şaşırtmalı olması hoşuma gitmişti ama kitaptan tamamen farklı diyorsun. Kitapta ne oluyordu ki? Diğer arkadaşlar okumak istemezse diye spoiler ibaresi koyarak bana yazar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogdan mesaj gönderme yerinden yazdim sana kontrol eder misin

      Sil
  7. kitap mimi var bendeeee yapsan yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum herkesi yapicam ben de mimleri ozledim

      Sil