Nasıl Deliriyoruz ?

Ahh Mine Söğüt... Ben neden seni bu kadar geç tanıdım? İlk defa geçen ay Kırmızı Zaman okumuş ve hayran olmuştum, Deli Kadın Hikayeleri ile bu hayranlık vurulmaya döndü...



21 öykü, 21 tane kadının öyküsü, deliren, delirerek ölen, delirerek öldüren 21 kadının öyküsü...

Adli tıp kayıtlarından alınmış kadar gerçek, bu kadar gerçek olduğu için de acı olan 21 öykü...

Ben huzur içinde evimde otururken bir kadının bunları yaşadığı gerçeği...

Neden delirmiş bu kadınlar? Annesi intihar eden de var tüm çocukları ölen/öldürülen de, baba şiddeti gören de var, üvey baba tacizi gören de yalnızlıktan deliren de var... Var da var... Dedim ya hepsi gerçek ve çok acı

Okurken içim acıdı, gözlerim doldu... Kalbime bir taş oturdu sanki derler ya aynen öyle oldu...

Okuyun lütfen, deli bu diye yaftalamadan birini, neden diyebilmek için okuyun...

Kolay değil içinize sindirmeniz, ama yine de okuyun lütfen... Gözlerimizi kapattığımız gerçekler için okuyun...



İçindeki resimler için Bahadır Baruter'in de ellerine sağlık...Çok anlamlı hepsi...
İyi Pazarlar
Sevgiler

8 Yorumlar

  1. Geçen gün dikkatimi çekmişti bu kitap. Ülkemizde trajik kadın öyküleri o kadar fazla ki. Hangi birini yazmalı değil mi? Baruter'in çizimlerini yapması da kitaba ayrı bir anlam katıyor...

    YanıtlaSil
  2. İlk fırsatta okuyun bence Gerçeklerin yüzümüze çarpılması gerekli bence

    YanıtlaSil
  3. iadeyi ziyarete geldim. En kısa sürede bende alıp okuyacağım bu kitabı.

    YanıtlaSil
  4. çok fena okunması gereken kitaplardan biri daha , gerçi ben okudum ama şimdi bir daha okuyabilmeyi istedim , böyle de bir açgözlülüğüm var kitaplara karşı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun doymadığımız şey kitaplar olsun

      Sil
  5. Okunması gereken kitaplardan biri @bw

    YanıtlaSil