Bir kez yalanını yakaladığın kişinin bin kez doğrusunu sorgularsın...


Nihayet okudum Fitzek'i. Adını gerilim kitaplarında o kadar çok gördüm ki okumasam olmazdı. Çok sevilen bir yazar kendisi henüz 50 yaşında bile değil ama Avrupa'da en çok okunanlardan. 




Bir yerden başlamak lazımdı tabi ben de Paket ile başladım yazarla tanışmaya.
 Emma çocukken baba sevgisi eksiliği ile büyümüş, dolabın içinde yaşayan hayalet sanrıları ruhunda derin yaralar açmıştır. Artık evli ve yeni hamile bir pskiyatrdır.  Konuşmacı olarak katıldığı bir seminer sonrası otelde konaklar. Fakat Berlin'de uzun bir süredir kadınların korkulu rüyası olan  'berber' adlı seri katil Emma'ya tecavüz eder, diğer tüm kadınlara yaptığı gibi saçlarını kazır, ama bir fark vardır Emma ölmemiştir. Ciddi bir travma yaşamaktadır aylardır çalışmamakta hatta evden de dışarı adım atmamaktadır.

Yine evde olduğu bir gün mahallenin postacısı kendi postaları ile birlikte komşusunun paketini de bırakır. ne de olsa komşudur paketi Emma'dan da alabilir. Ama Emma bu komşunun adını bile duymamıştır. Eve gelen paket zaten yıpranmış olan kadını daha da zorlar.

Kurgu olarak sevmiş olsam da, sonunu tahmin edememiş olsam da tam tarif edemediğim eksikler vardı bence. Çevirinin kopuk olduğu yerler de buna sebep olmuş olabilir. Kötü diyemeyeceğim ama yazarın tüm kitaplarını okumak istiyorum da diyemeyeceğim bir roman Paket

Sevgiler
Sevim

13 Yorumlar

  1. Pakette ne vardı ki acaba? merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. çevirmen cidden önemli.

    YanıtlaSil
  3. Hımmmm bu yorumundan sonra merakım celp olmadı 🙃

    YanıtlaSil
  4. Konusu ilgi çekiciymiş ama çeviri güzel olsaymış keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Editör son okuma yok mu bazen şaşıyorum

      Sil
  5. fitzek iyi evet başka bişeyini okuduydum, e bu gerilim kitaplarının çevirmenleri kötü olabiliyo bazen evet :)

    YanıtlaSil
  6. Yanılmıyorsam kıymık diye bir romanı vardı, çok güzeldi, tavsiye ederim😊

    YanıtlaSil
  7. Çok tanınmış bir yazar haklisin

    YanıtlaSil