Bazı acılar ifade edilemeyecek kadar büyüktür...


Bazı yazarlara geç kalınca, sürekli okumak istiyorum. Ne yazdıysa okuyayım diyorum. Bu yazarlardan oldu Jodi Picoult. En son Cam Çocuk romanını okudum yazardan. Kabul ediyorum zor bir okuma oldu, ve yine yazarın her kitabında yaptırdığı şeyi çok daha derin hissettim. Ben olsan ne yapardım ?




Willow'un hikayesi bu. Tüm kahramanlar Willow ile konuşuyor şeklinde yazılmış roman, o çok zeki, konuşkan, şirin ama halk arasında Cam Kemik olarak tabir edilen hastalığı sahip kız çocuğuyla.

Willow'un bu hastalığa sahip olduğu ancak annesi  yedi aylık hamileyken çekilen ultrasonunda belli olur, daha önceki ultrasonlarda  annesi Charlotte' un çok yakın arkadaşı olan doktor Piper bu çok nadir görülen hastalıktan hiç şüphelenmemiştir.

Willow pek çok kırıkla doğar ve beş yaşına gelene kadar sürekli yenileri eklenir bunlara. Ablası Amelia, baba Sean ve anne Charlotte çok zor zamanlar geçirmektedirler. Bir hafta sonu tatilinde yaşadıkları talihsizlikler onları avukat Marin'e gitmeye zorlar. Marin'in bu aileye verdiği fikir bütün hayatlarını değiştirir.


Harikulade bir roman Cam Cocuk. Engelli bir çocukla ömür boyu yaşamak mı? yoksa bunu öğrendiğin anda o çocuktan vazgeçmek mi?

Bu sorgulama ile okuyacağınız pek çok yerinde göz yaşı dökeceğiniz ve yazara bir kez daha hayran olacağınız bir roman ...

Sevgiler
Sevim

17 Yorumlar

  1. Yazarı hiç okumadım ama merak ettim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim.Denk getirip okumalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniden basılıyor tüm kitapları mutlaka tavsiye ederim

      Sil
  3. Çok merak ettim. Listeme ekleyeceğim. Teşekkürler tanıtım için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm kitapları çok güzeldi şu ana kadar

      Sil
  4. iyi yazıyor bence de :D sanırım bu kitabını okumadım, okumuş ta olabilirim ama bloga bakmaya üşendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok sevdim iyi ki tanıdım dediğim yazarlardan

      Sil
  5. Okumuştum bu kitabı, çok zor bir hastalık. Detayları çok aklımda kalmamış :/

    YanıtlaSil
  6. Bak ben de merak ettim🤔Bu yazarı okumadım hiç, listeme alıyorum 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben sana elimdekilerden vereyim bir başla

      Sil
  7. Ne hastalıklar var şu dünyada. Sağlıklı geçirdiğimiz her güne şükretmemiz lazım.

    YanıtlaSil
  8. bunu okumadıydım aklımda olsuun :)

    YanıtlaSil
  9. Anne olduktan sonra bu tarz konulardan çok daha fazla etkilenir oldum. Kitabın yorumunu okumak bile kötü yaptı beni, kitaptan uzak durmam en iyisi.

    YanıtlaSil