Yeni bir acıya sebep olacaksa, mevcut bir acıyı dindirmk doğru mudur? 



Yapboz'un kapağını şimdi kapattım, eğer yorumunu hemen yazmazsam sanırım bir  daha asla yazamam, taş kesilirim dilim tutulur konuşamam ben de...

İsmini daha önce duymadığım yazarlara çok az yer verdiğimi ve bunun hata olduğunu biliyorum aslında. Kitaplar sayesinde tanıştığım Ayla ve Derya'nın paylaşımlarında yazarın adını gördüğüm ve onların kitap zevkine güvendiğim için aramaya başladım yazarın kitaplarını. Ne yazık ki kolay bulunamıyor Baskısı yok,  sahaflar yada kütüphanlerde var daha çok kitaplar. (Önemli Not: April Yayınları ile sosyal medya üzerinden yazıştım, tüm kitaplar yeni kapaklarıyla cok yakında okunmaya hazır olacakmış )

Bursa Şehir Kütüphanesinde denk gelince Yapboz'a denemek istedim bende ve tek kelimeyle yerime çakıldım. Kurgusundan ,karakterlerine gelişmeden sonuca kadar her şey insanı kitaba esir ediyor




Nina; çok başarılı bir bölge savcısıdır, evlidir kocasına da oğlu Nathaniel'e de aşıktır. Bir gün oğlunun okulundan bir telefon gelir, oğlunun davranışlarında anormallik vardır. Nina okula  gittiğinde beş yaşındaki cıvıl cıvıl oğlunun konuşmadığını öğrenir, pedagog kontrolünde ise oğluna cinsel istismar yapıldığını.

Nina savcıdır ve gerçeği bilmektedir. Adalet sistemi en iyi işlediği durumda bile sanık on yıl ceza alacaktır ve bu oğlu için yeterli değildir. Artık adalet kendisidir.

Dört yüz elli sayfalk romanda, mahkeme salonu sahnelerinde ben de oradaydım, Nina evde ağlarken onun yanındaydım, kocası tek başına düşünürken de onunlaydım. 

Jodi Picoult tüm kahramanlar açısından anlatıyor kitabı, bu da herkesin yerine kendinizi koyup ben olsam ne yapardım demenizi sağlıyor.

Son yıllarda okuduğum en iyi romanlardan biri 

İyi ki tanıştım Picoult ile

Denk gelirseniz mutlaka bir kitabını okuyun

Sevgiler








21 Yorumlar

  1. Şehir kütüphanelerinden bende faydalanmak istiyorum. Bahsettiğiniz kitabı henüz okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamadigim kitaplar için çok faydalı oluyor

      Sil
  2. Yazarın Cam Çocuk ve Kız Kardeşim İçin isimli kitaplarını da okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ikisini sahaflarda bulup aldım, Bir Daha Bak okuyacağım önce sonra soylediklerinizi

      Sil
  3. İlgi çekici bir kitaba benziyor, tşkler.

    YanıtlaSil
  4. bu yazarın okudum bütün kitaplarını. otistik bir çocuğu anlatan romanı da çok fazla iyi :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap, günümüzde sıklıkla yaşanan taciz olaylarını anlamamızı da sağlayacaktır. Ancak, konusu bakımdan okunması da kolay değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Rabia Hanım , fakat yazar çok basarili

      Sil
  6. Yalnız kütüphane de yazarın kitabını bulman büyük şans Sevim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden öyle oldu Nadir de şu an fiyatlar coşmuş

      Sil
  7. İnstagram hikayelerinde de bahsediyordun çok etkilendiğinden. O yüzden bu yazını merakla bekliyordum. Beklediğime değen bir yazı olmuş 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa süre sonra baskısı geliyor az sabret mutlaka oku

      Sil
  8. Yorumu bile tüylerimi diken diken etti, okumaya dayanamam sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem Hanım inanılmaz etkileyici bir dille yazılmış müthiş bir kurgu gerçekten

      Sil
  9. Yazarı okumadım ama Kız Kardeşim İçin romanının uyarlamasını izlemiştim. Hoşuma gitmişti. Eğer bir yayınevi tarafından kitapları basılırsa ve bulmak kolaylaşırsa okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün kız kardeşim için kitabına başlamayı düşünüyorum

      Sil
  10. hepsi yeniden basılsa da okuyabilsek ya

    YanıtlaSil