Kütüphaneme Bakış 


Yıl bitiyor son dört gün, kitap yorumu yapan bir blog sahibi olarak ben de bir analiz yapayım, neler okumuşum toplu bir yazı ile paylaşayım dedim. 

2017 nin son günlerinde kendime yüz adet kitap okuma hedefi koymuştum tam olarak gerçekleşmese de epey yaklaştım ; doksan üç ile tamamladım 2018 yılını...

Bu doksan üç kitabın; 
Ne yazık ki sadece yirmi sekiz tanesi Türk yazarlara ait. Atmış beş tanesinin yabancı yazarlarda olmasına içim buruldu biraz.
Otuz beş kitabım ise Türk ve yabancı klasikler kategorisine alınmış yayın evleri tarafından; ama bence bu kategoride sayılmayan, Kazuo İshiguro, Zülfü Livaneli, Paul Auster ve Mine Söğüt kitapları da bence klasikler değerinde...

Genel tarzım klasikler, tarihi dokuda geçen romanlar.. Ne yazık ki bilim kurgu ve post modern romanları okumaktan keyif almıyorum.

Okudukça, tarz, yazar seçimi de aşıp, yayın evi ve çevirmen de seçmeye başladım bu yüzden de kitap alışverişinde zorlanıyorum aslında :)

En çok beğendiğim , iyi ki okudum dediğim kitapların da listesini ekliyorum
Okumadıklarınız varsa yazılarıma göz atabilirsiniz... 

Sevgiler



20 Yorumlar

  1. güzel kitaplar okumuşsun, ben insan ne ile yaşar çok sevmiştin, Gazap üzümleri gibi. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok iyi okumuşsunuz. Ben geçen seneye göre az okudum.2019'da daha çok okumayı hedefliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2019 da sayıyı biraz azalacağım sanırım hacimli bir kaç kitap var lisremde

      Sil
  3. Güzel olmuş inşallah 2019 da da devamı olur

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir liste. Tebrik ediyorum seni. Maşallah. 2019 bol okumalı bir yıl olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  5. 93 kitap bence gayet güzel bir sayı :) Umarım bu sene 100 sayısını da geçersin :) İyi günler...

    YanıtlaSil
  6. 93 kitap müthiş bir sayı bence. Bravo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... okuma aşkımız hiç bitmesin

      Sil
  7. Kitap seçiminde benimde kıstaslarım var ve sizinkilerden çok farklı.İpucu için bloğumun kitap yorumları kısmına erişiniz :)
    Kişisel rekorunuz için tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  8. Kitapların ve okumanın bol olduğu 2019 yılı dileklerimle
    Ne güzelsinizzzz ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  9. Çok iyi bir okuma sayısı. En çok beğendiğinizi belirttiğiniz bazı kitaplar benim de favori kitaplarım arasında. Örnek, Tatar Çölü Tebrikler.

    YanıtlaSil
  10. çızıklı pijamalı çocuk okuyum garik :)

    YanıtlaSil